Accepterad Hugge | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? huggebois

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Hugo Wallberg är en ung kille från Bangladesh Hans barndom var inte bra först så dog båda hans Föräldrar detta ledde till att han började leva på gatan tillslut började han göra små brott som snatteri och hängde med gängmedlemmar sen så gick han med i gäng och började sälja droger och sånt. Efter några år av detta så började han avrätta folk Hugo som Hade varit i denna branschen ganska länge så hade han nära vänner i detta. Det var en kille som hette Abdi som han var nära med blev skjuten i en skottlossning Hugo kunde inte göra något då dom som sköt han är ett stort gäng. Hugo Blev jätte rädd att han skulle bli näst så han slutade och började på en annan bana han försökte först söka jobb på en butik nära men han blev utskickad då han hade snatta så mycket där mellan åren. Hans Dröm var att börja jobba med bildesign då han hade mycket kunskap inom det så han satt på sig lite finare kläder och gick till Vianor och skulle ta intervju och han blev accepterad Hugo blev jätte stolt över sig själv. Och nu är Hugo tillbaka till gamla Hugo som Var snäll smart trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som efaran rollspelare vet mycket om rp och då kan mycket. Jag ska bidra med Seriös rp och bra Rp jag kommer försöka nu med roliga scenarion till alla. Jag kommer Använda /me /sme och använda för att få upp rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att scenariot ska vara roligt för båda och inte bara att man själv ska kunna vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Inte använda Fordom som vapen Vdm) Suntförnuft tänka som man gör i verkligheten) Rdm Inte döda ngn utan anledning.)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja började med Rp 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt efaran Rp Och nu vill bidra med rp här igen. Vill bara berätta det är svårt som Icke medlem att skapa scenarion då man blir rejaectad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka