Nekad Hugge | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? huggebois

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Hugo Wallberg föddes 1989 under Hugos barndom så blev han grovt misshandlad av sin pappa och då beslutade att flytta han var hemlös i 2 år sen började Hugo med droger och blev kriminell och han ville ha hemd på sin pappa för vad han har gjort under hans barndom så han gick in och slog ihjäl han. Efter det kom Hugo in på Kåken i 10 år. När Hugo kom ut hade han täckt att sluta med allt kriminellt och flyttade till staden och tänkte börja jobba på Mekonomen Då han kunde mycket om bilar. Och nu är han en framgångs rik bilmekare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med bra rp och då ska jobba som billagare och då använda bra rp. Och använda /sme Felsöker och allt för att få upp rp nivån på en annan level. Så helt enkelt bidra med bra Rp så alla kan ha det bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Då man ska inte bara tänka på att jag ska vinna ett scenario och låta motparten ha en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Inte använda Fordom som vapen Vdm) Suntförnuft tänka som man gör i verkligheten)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja började med Rp 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt efaran Rp Och nu vill bidra med rp här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka