Nekad Hugge | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Hugge#1813

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 7 tim

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 senaste felaktig gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/1008125905396301854/1008774757262569502/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är enligt mig som en staff, förutom att man inte kan åka runt ich speca eller ta support ärenden. Men en servervakt enligt mig är någon som vill hjälpa till att få servern att hålla en proffsig nivå generellt & inom rpn. Som servervakt har man ansvaret att se till att lall & förstörelser minskar, men även ser till att de nya kan få en bra första upplevelse och faktiskt väljer att stanna kvar. Jag kommer även Dva bilar så att staffsens jobb förminskas

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag är en person som har hög rp och som kan alla regler jag tycker att jag är lämplig som Sv för som i krim rp finns det ej så många SV i mitt gäng så jag vill bli Sv så någon skulle dö av bugg så kan jag revva dom eller om en icke medlem typ går in på vårat gäng hus och lallar så kan jag banna på bannen skulle jag skriva vad han gjorde fel och vad han skulle kunna förbättra och att han ska kolla på reglerna. Och då jag va Medlemsansvarig och om man blir demotad blir man av med Sv ochså så jag vill bli servervakt igen för det jobbet klarade jag av bra. oh kommer dva bilar som står på vägen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption Är när man Abusar sina perms typ när man är i ett skott scenario och blir skjuten och dör med vapen och du väljer att göra /revive så du har kvar ditt vapen . Ett till exempel /toggleId
Under scenario så du kan se genom väggar så då kan du veta var dom är /toggleid ska bara vara på när du inte är i scenario detta är det vanligaste abusen som brukar förekomma om jag skulle tex se en SV Revva sig skjälv skulle jag skriva en servervakt anmälan på personen
Ex roller:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka