Accepterad HuggaN58 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN58

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? HuggaN#6066

Vem var det som bannade dig? Kommer inte riktigt ihåg då detta var en blacklist som skedde för ca 2,5 år sedan, om jag inte minns fel var det troligtvis av BennyB alternativt Philip själv

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klackesko bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag blev bannad är självklar och helt rättfärdigad, detta då jag för ca 2 - 2,5år sedan hoppade på ett projekt kring att starta en server tillsammans med några andra (de va inget som avsikligt va för att skada eller på något sätt sabotera för dåvarande multistaden)och drev de projektet i någon månad innan jag sedan tog en paus från FiveM, har en gång tidigare försökt att komma tillbaks (ca 1,5år sedan) men lyckades då inte få kontakt med någon som kunde föra fram de och har under en lång tid följt olika streams från Unive (t ex Lexty, Drobz, Latidudes) och skulle verkligen uppskatta en andra chans! Har blivit både äldre och klokare under den tid jag varit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte riktigt, var trots allt flera år sedan, men tror jag satt med vänner i discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban, det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla gånger, men var för småsaker när jag var ny till FiveM, exempelvis suntförnuft i form av framföra ett fordon för snabbt i staden eller mask på gz, samtliga bans har jag tagit lärdom av och under dessa år som gått har jag utvecklat min RP oerhört.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat efter och valt att inte hoppa på projektet och försöka driva något som skulle visa sig vara en extremt misslyckad server. Detta beslutet var något som jag tog som 13 åring, ett beslut som var mycket omoget och ogenomtänkt, och såklart något som aldrig kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, men framförallt med tidens gång där jag som person mognat mer och lärt mig utveckla ett bättre konsekvenstänk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka