Accepterad HuggaN | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Huggan#6066

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson, han är väldigt intresserad av bilar då han har jobbat som mekaniker i flera städer. Nu är Erik intresserad av att bli polis då han gillar att få andra människor må bra. Han har tyvär lite kort stubin ifall någon skulle irritera eller försöka trigga fram en reaktion hos honom. Han är 20 år och fyller 21 nu i December. Han har även en stor erfarenhet inom polisen då han har jobbat där som högt uppsatt i flera städer förut.

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat på servern ett tag nu och den känns som en väldigt seriös och rolig server att spela på. Har även hört att man måste va whitelistad för att vara polis och det är det jag vill bli för att kunna hjälpa serverns medborgare må bättre men också roliga scenarion med mina kollegor

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den känns som sagt rolig och seriös som jag skrev på frågan över

Hur många timmar har du på FiveM? ca 14 på detta konto men runt 300 på mitt andra

Hur hittade du Multistaden? fick höra av några vänner att den var bra så jag gick in o testade, fastnade då för servern då den var väldigt rolig och skön att lira på

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja tyvär, har blivit bannad för suntförnuft då jag har kört lite för snabbt och driftat. Det här är dock något jag haqr lärt mig av och har verkligen fattat innebörden av alla regler och vad man ska göra och inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade nyligen på BlackRose RP som var den senaste servern jag spelade på. Den blev tyvär nedlagd, När jag väl har hittat en server som jag gillar lägger jag oftast ned mycket tid på den och spelar bara på just den. Jag gillar multistaden och kan se att jag kommer spela väldigt mycket på denna server om jag får whitelisten och polis jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka