Accepterad HuggaN | Whitelist ansökning [Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? HuggaN#6066

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson, han gillar att umgås med andra människor men också fina och snabba bilar. Han är en väldigt ödmjuk och snäll person på insidan men pga att han är kriminell så uppfattas han ofta som en läskig och farlig typ. Erik förlorade sin mamma när han var väldigt ung och vet att alla inte mår så bra ibland. Han är då väldigt snäll och trevlig emot sina kompanjoner men när det gäller de personerna han inte känner så uppfattas han som sagt som en mystisk och väldigt läskig person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag blev tyvärr bannad igår vilket var väldigt klumpigt av mig då jag gjorde helt fel och inte tänkte som man ska. Jag förlorade då min WL. Jag har bidragit med många roliga scenarion men också väldigt spännande scenarion i bland annat skottlossningar och liknande, jag vill även bli WL igen så jag kan gå med i ett gäng och fortsätta ha rolig gäng RP. Denna gången skulle jag verkligen förhålla mig till reglerna och göra mitt bästa för att inte bryta dem igen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på servern innan och jag gillar den verkligen! Har även varit WL innan men blev av med den på en väldigt klumpig ban. Jag skulle vilja bli WL igen så jag får en till chans på denna server så jag kan visa vad jag går för. Vill även bli WL på denna server igen då mina kompisar spelar här i ett WL jobb som jag vill börja jobba på med dem igen.

Hur många timmar har du på FiveM? Sammanlagt 500h

Hur hittade du Multistaden? Några polare sade att den var väldigt bra och de hade inte fel!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev tyvärr bannad här på multistaden igår och blev av med min WL och resten av alla roller. Annars så brukar jag hålla mig till reglerna, är inte direkt någon regelbrytare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej multistaden är den ända jag spelar på eftersom att den uppfyller alla mina krav!

Vidare till muntlig intervju.
Intervjun ska ske inom 48 timmar annars blir ansökan automatiskt nekad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka