Nekad HuggaN | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas hästberg bil och motor AB

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 200, men ca 300 på ett annat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har ett stort intresse för bilar och har haft det ända sen jag varit liten. Gillar även att prata med andra människor och vara social. Tror att jag hade varit bra på detta jobb då jag har 2 faktorer som spelar stor roll. Tror även jag skulle kunna tillföra väldigt mycket till Marja-Lisas då jag är bra på att sälja och har fått mycket positiv feedback på de andra städerna jag jobbat. Jag skulle vara sträng med min personal, att sälja gratis till sina kollegor eller till sig själv är strikt förbjudet och de hade behövt acceptera konsekvenserna som medföljer. Jag skulle sälja mycket bilar, vara trevlig mot mina kunder samt personal och se till så att Marja-Lisas blir en aktiv och en trevlig affär. Jag vill att Marja-Lisas hästberg bil och motor AB ska vara kända i staden för sin hjälpsamma personal och deras bra bilar. Ifall jag skulle bli chef skulle vi öka försäljning och antal arbetare då jag kommer ha intervju och endast ta in folk som jag ser potential i. På det sättet kommer vi ha seriösa och verkligen hjälpsamma försäljare på vår arbetsplats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som chef på en bilförsäljare i en annan stad innan. Men sen har jag jobbat som en vanlig bilförsäljare alltså ingen chef i 2 andra städer. Har alltid sålt väldigt mycket i de städer jag jobbat innan och har fått höra från mina kollegor att jag alltid är väldigt hjälpsam i valet av bil då jag tycker detta är ett viktigt beslut, jag tycker att när man köper bil ska de vara en bil man gillar som ser bra ut och känns bra. Det är 2 faktorer som spelar stor roll i valet av bil. När man väljer bil så ska valet kännas 100% vilket jag gärna hjälper mina kunder med.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Persson som gillar snabba och snygga bilar. Han tycker om att prata med människor och hjälpa dem. Erik är väldigt glad och vill alltid människors bästa. Erik har jobbat som polis i andra städer och vill fortsätta hjälpa människor, han kommer hjälpa dem genom att välja rätt bil och vara en allmänt trevlig person till sina kunder. Eriks mamma dog när han var i tidig ålder vilket gör att han vet att alla människor inte alltid mår så bra, han kommer då se till så att hans kunder och kollegor alltid mår bra och är nöjda med sina beslut. Erik kommer se till så atta alla på arbetsplatsen kommer vara glada och nöjda där de arbetar, han kommer se till att lönen räcker till och de har en stabil hälsa.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 3h varje dag (om jag inte har något att plugga på) helger kan de gå upp mot 6-9h, är väldigt aktiv av mig och ger allt på den servern jag spelar. När jag är inne kommer jag se till så att jag säljer så mycket som möjligt och detta kommer göra Marja-Lisas kommer gå extremt mycket pluss

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är en självklarhet, älskar denna servern och det är den enda servern jag spelar på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej självklart inte

Har du läst våra Regler? såklart, gjorde det direkt när jag började spela här, man vill aldrig bryta någon regel då de förstör RP upplevelsen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka