Nekad HuggaN | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HuggaN

Vad är din discord tagg? HuggaN#6066

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag lämnade ett scenario vilket absolut inte är ok.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade efter restarten bredvid en polis som ville söka i genom mig eftersom att jag hade vapen hölster på mig. Jag började då springa och sen lämnade, jag agerade på inpuls vilket jag absolut inte skulle göra. Jag lämnade då jag tidigare idag hade blivit sutten i fängelse i 40 minuter eftersom att jag hade gjort en u-sväng, även fast jag inte hade något olagligt på mig så visste jag inte vad polisen ville mig så det var därför jag lämnade. Det jag gjorde var absolut ej ok och jag fick ta de konsekvenser som följde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut inte en felaktig ban, Detta var helt mitt fel. Är medveten om att combat log är mycket grovt och vet inte varför jag agerade som jag gjorde, dumt av mig och jag ångrar mig väldigt starkt. Brukar absolut inte bryta regler som dessa då jag verkligen vill lära mig mer om rp och bli bättre på det samtidigt som jag har roliga scenarion, Känns trist att ej kunna göra det längre så multistaden varit den ända servern jag spelar på men förstår samtidigt att jag blev bannad då jag bröt mot en väldigt viktig regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad pga mask på gz och när jag körde bil för snabbt. Detta är något jag verkligen lärt mig av då alltid tar av mig mask på gz, kör aldrig överdrivet fort längre om jag absolut inte måste.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat stanna kvar precis så som man ska göra i ett scenario. Man ska alltid följa rp reglerna oavsett ifall man vinner eller förlorar scenariot, detta var helt fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, kommer aldrig combat logga igen och har verkligen lärt mig av detta och hur allvarligt det är. Detta är en av de viktigaste reglerna och det var helt fel av mig att bryta den på det sättet jag gjorde. Som sagt ångrar jag mig verkligen och skulle vilja ha en chans till då det hade varit roligt att få visa att jag faktiskt kan rpa på ett bra sätt eftersom att jag är inte direkt någon regelbrytare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka