Nekad HuggaN | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HuggaN

Vad är din discord tagg? HuggaN#6066

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spawnade och hade vapenhölster på mig, en polis som stod bredvid mig ville söka i genom mig. Samtidigt som jag sprang så buggade mitt spel och jag lämnade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade och hade vapenhölster på mig, en polis som stod bredvid mig ville söka i genom mig. Samtidigt som jag sprang så buggade mitt spel och jag lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Visst mitt spel bugga lite men jag lämnade i huvudsak för att jag blev jäkligt rädd. Hamnade i fängelse tidigare i dag pga en u-sväng vilket jag ansåg inte borde vara fängelsestraff på. Fick sitta i 40 minuter och ville inte att detta skulle hända mig igen då jag hade bestämt med en kompis att spela, detta var anledningen till allt. Men som sagt var detta hlet mitt fel och det var en inpuls reaktion. Hade inget på mig så vet inte riktigt varför jag sprang. Detta är något jag verkligen har lärt mig av och något jag har och ska tänka på väldigt mycket på i framtiden. Pratade även med polisen i Discord och fick lära mig att de måste söka i genom mig ifall de ser ett vapen hölster.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för suntförnuft då jag körde för snabbt 1 gång. Den andra gången var när jag använde mask på gz. Har verkligen lärt mig av detta då jag aldrig kört riktigt snabbt om jag inte måste och jag har aldrig på mig masken längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat stannat kvar och låtit honom söka i genom mig då jag inte hade något på mig, hade kunnat ta detta på rätt sätt och göra vad man ska göra när man rpar, att lämna var absolut fel och det tar jag på mig. Hoppas jag kan få en unban eftersom att jag har verkligen lärt mig av detta. Helt fel av mig, detta var oacceptabelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, Lärt mig att man alltid ska stanna kvar i scenarion även fast man vinner dem eller ej, även fast jag inte hade något på mig så tog jag detta dumma beslut vilket var helt mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka