Accepterad HuggaN | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HuggaN

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
15
Användarnamn: HuggaN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404167122

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HuggaN

Vad är din discord tagg? HuggaN#6066

Vem var det som bannade dig? Abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming, 3 bans.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen metagamea

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett bankrån och då skrev mina gäng medlemmar saker i vår allians kanal samt att en staff skrev att polisen fick storma oss. Eftersom att några medlemmar sprang upp och förberedde sig så fick jag en varning vilket blev min 3dje varning. Eftersom att jag inte kan hacka på bankrån osv står jag alltid på samma ställe OM de skulle storma. Jag stod (som jag alltid gör) på en viss vinkel och höll om de skulle storma. De staffs som brukar specca bankrån vet nog om vart jag står oavsett om någon har skrivit i ooc chatten eller ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig har jag inte gjort något fel eftersom att jag stod och höll en vinkel som jag gör på varje bankrån oavsett om det är 100% säkert att de ska storma eller 100% säkert att de ska avvakta. Jag kan tyvärr inte hjälpa att mina polare har skrivit i vår privata allians kanal. Jag tog inte del av denna information alltså då har jag ej metagameat. Det jag tycker är dåligt är att staffsen antar att alla som var med i rånet metagamear vilket som sagt inte gjorde. I ett annat support ärende tidigare sa en staff att de måste ha konkreta bevis för att kunna ta åtgärder vilket i detta fall de ej hade. Men i deras ögon så förstår jag eftersom att de inte visste vilka som metagameat eller ej. Jag tycker dock det är tråkigt att det ska gå över till de folk som ej har brytit någon regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för combatlogging, suntförnuft och vapen på gz. Jag har lärt mig efter detta då jag aldrig kör för snabbt längre och skulle aldrig combatloggat idag och vapen på gz är något jag fattat innebörden av och skulle ej göra om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser inte hur jag skulle kunna göra annorlunda då jag ej har gjort något fel i mina ögon. Jag stod och höll en vinkel som jag alltid gör och blev bannad för att staffs antog att jag metagameat pga något som skrevs i allians chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att metagaming är allvarligt men som sagt hare jag inte gjort något fel i mina ögon. Staffsen hade inget bevis på att jag gjort något och endast antog att jag gjort något. Detta är något som jag tycker är väldigt dåligt då jag verkligen inte gjort något. Fanns det något jag gjort som var mot reglerna som de har bevis på att jag gjort så vill jag gärna veta det så jag kan bättra på¨min RP och bli bättre på det istället för att bryta mot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka