Nekad Hugenchy | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugenchy

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hugenchy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kjullah Brukar byta namn när jag kör rocket league

Vad är din discord tagg? Hugenchy#5483

Vem var det som bannade dig? Tror det var anticheatet

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: (rött tecken med ett vitt streck) Det var inte alla på servern som fick en (klacksko) i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (bikini) ( Anvnamn: Kjullah ) -

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig inte, har hört att erat anticheat känner av andra typer av fusk, jag spelar med cs fusk samt gta online fusk men fivem fusk tar jag avstånd från för att det förstör rpn både för mig och för andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle gå in på multistaden och rpa sen så gick det inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig powergaming, felaktig fearrp, fearrp och felaktig powergaming igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha cs och gta fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså vet inte för har ju inte gjort något

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka