Nekad Hugan | Ban överklagan [Wolfz]

• Trådskapare Trådskapare Hugan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
H

Hugan

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugan11/

Ditt Hex-ID: 110000111ba613c

Vad är din discord tagg? Hugan#6070

Vem var det som bannade dig? Där står endast "Marja-Lisa" som namn.

Hur lång tid var din ban? Det står ej. Så förmodligen permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en klack i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja Lisa från bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är osäker på vad som hände egentligen, då det var ett bra tag sen jag spelade för första gången på servern. Kan vara pga. att jag hade en client igång sen en tidigare fivem server, och mer info om det kommer i nästa fråga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom det var ett bra tag sen, snart ett år (tror jag), så minns jag inte så väl om vad som hände. Men om jag minns det rätt så spelade jag på min egna DEV-server. Och då, så kunde jag inte så mycket om hur man fixade olika plugins osv. till servern, så smart som jag var använde jag en client som gjorde att jag kunde spawna in saker. Osäker på om den var klassad som fusk, då vad jag vet ska den inte funka på ESX servrar. Men, kan ha fel, såklart. Efter detta så vet jag inte så mycket om vad som hände, men jag tror att jag joinade dåvarande Multistaden och blev bannad efter jag hade gjort min gubbe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom det ej står varför jag blev bannad så kan jag ej svara på om det var jag, eller staffen som gjorde fel.
Men självklart, om det var pga. programmet är det ju mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Undvikt att använda program som kan störa antifusk grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. Som ovan, undvik att använda program som stör antifusket (om det nu finns antifusk), och att ha bättre koll på vad jag har igång.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka