Accepterad Hug08 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug08

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
90
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hug02008

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2008

Berätta om din karaktär. Liam Andersson växte upp i Unive, en stad där han kämpade mot många hinder. Han hade en syster och en bror, men hans barndom präglades av konflikter och våld. Liam blev ofta misshandlad av en klasskamrat vid namn Abdi, och han kände sig alltmer nedbruten och osäker på sig själv.

Som tonåring hamnade Liam på fel väg. Han föll för frestelserna av ett kriminellt liv och började sälja droger för att överleva. Hans betyg sjönk och drömmarna om en bättre framtid verkade avlägsna.
Men en dag förändrades allt. Efter att ha gripits av polisen och tillbringat tid bakom galler bestämde sig Liam för att göra en helomvändning. Han insåg att han var tvungen att ta kontroll över sitt liv och göra bättre val.

Liam började fokusera på sin hälsa och välmående genom att äta nyttigt och motionera regelbundet. Hans passion för bilar, särskilt märken som BMW och Audi, ledde honom till att söka sig till en karriär inom bilmekanikeryrket. Med beslutsamhet och hårt arbete sparade han pengar och startade till och med sitt eget företag.
Tyvärr drabbades hans företag av svårigheter och gick i konkurs. Trots detta gav Liam inte upp. Han bestämde sig för att börja om på nytt och flyttade till staden Unive för att söka nya möjligheter och en fräsch start.

I unive fann Liam inte bara en ny början utan också en möjlighet att följa sin dröm om att hjälpa andra. Han beslutade sig för att gå med i poliskåren och började sitt nya arbete med entusiasm och engagemang. Genom sitt arbete som polis strävar Liam nu efter att göra skillnad i samhället och förhindra att andra hamnar på samma felaktiga väg som han gjorde en gång i tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med hög RP-nivå och en passion för välutvecklade och spännande scenarion strävar jag efter att skapa en miljö där alla känner sig trygga och respekterade. Min erfarenhet och önskan att bli en del av personalen här är drivkraften bakom mitt engagemang för att lära andra att RP:a på ett högkvalitativt sätt. Genom att erbjuda stöd och vägledning till nya medlemmar kan jag hjälpa dem att utveckla sina färdigheter och upptäcka glädjen i rollspel. Mitt mål är att skapa en gemenskap där alla kan trivas och utforska fantastiska berättelser tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid ha kul i ett scenario, även om man vinner det eller ej. Motparten, alltså motståndaren. Alla ska känna att dom har det roligt under scenariots gång och även känna att motståndaren inte fuskar osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och jag förstår serverns regler. VDM står för Vehicle Death Match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, däremot så är VDM en regel som endast gäller ifall det inte finns ett bakliggande scenario. FearRP innebär att man måste värna för sitt liv, ett exempel kan vara ifall någon hotar en med pistol så behöver man lyssna och lyda för att inte bli skjuten. RDM står för Random Death Match och den säger att det är förbjudet att döda någon utan bakliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 300 timmar av rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi, därför så har jag skrivit mindre.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka