Ej Antagen Hug08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Hug08

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
90
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: hugo20812628313

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag älskar att hjälpa andra och skapa en positiv upplevelse för alla. Jag är tålmodig, vänlig och bra på att lösa problem. Jag har också erfarenhet av att vara staff på andra servrar som T.E.X gamla verse och swervin. så jag förstår vad det innebär att ha rollen. Jag är också väldigt redo att hjälpa till när som helst. som en del av personalen lovar jag att vara rättvis,trevlig och ha respect mot alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar på unive är att vissa spelare inte respekterar serverns regler och beter sig illa mot andra. Det skapar en dålig stämning och förstör för alla som försöker rp och ha kul. Desutom kan det vara svårt att få hjälp eller svar på frågor ibland. Dessutom frustrerande för nya spealre eller de som behöver vägledning. Jag tror att vi behöver jobba på trevlig gemenskap där alla känner sig inkluderade och respekterade som till exemple det finns folk på riktigt som går runt och skriker horrunge för det minsta lilla hade man gjort det irl nej det hade man inte.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska jobba med alla staffs och samarbeta så bra jag kan och lösa alla problem som kommer upp.
jag tycker om att jobba som staff och hjälpa folk med problem som kommer på ett rättvist sätt och vill gärna ha en chans på unive

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det viktigt att man agerar professionellt genom att vara respect full och agera med lungn ton och inte skrika och rättvist mot alla spelare. Det innebär att behandla alla lika och följa serverns regler konsekvent. Att hålla en positiv attityd och lösa problem på ett lungt och rättvist sätt. Proffessionellt beteede skpar en trygg och respektfull miljö för alla. För mig är det mycket viktigt att agera profeessionellt eftersom det skapar en trevlig och respektfull gemenskap på servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara så aktiv som möjligt som på kvällar/nätter och på morgonen

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 eller 2021 någon gång men var icke medlem då och har inte spelat på ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja Jag har tidigare varit staff på unive,verse och swervin

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim,dontation då jag inte känner att jag vill hantera pengar mm. och krim för att jag inte tycker att de inte skulle passa sig då jag inte gillar att rp som krim

Tillbaka