Nekad Hug08 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug08

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
90
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? @hug02008

Vad är ditt Hex:ID 11000015a858f6b

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv det flesta dagarna några timmar per dag och på helger men på påsk lovet så kommer jag inte vara aktiv på en vecka för jag ska åka skidor

Hur länge har du varit medlem på Unive? Eh typ 1-2 månader något sådant vet inte riktigt men var medlem förut när jag var snorrunge men det kanske inte ni bryr er om

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan jag visa på muntliga vet inte hur man lägger in? sorry men har 14 stycken och 4 av dom var 2024 då nästa alla andra var för länge sedan när jag var en snorrunge som inte kunde bete sig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att se till att de inte sker några regelbrott där personen befinner sig man noclippar inte runt som andra staffs utan man rpar och ser till regelbrott inte sker men i mitt fall kommer jag nog använda det när jag jobbar är bitr chef bäckhäst och det brukar komma in lallare där ganska så ofta

Varför vill du bli servervakt på servern? För att göra det jag kan för att hjälpa servern att inte ha lika många lallare och mindre regelbrott och hjälpa till med så mycket jag kan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man gör saker som inte ses som tillåtet t.e.x ressa någon utan någon som helst anledning som är giltig inte banna/kicka någon i din närget som inte kan bete sig bara för att de är dina vänner dessa två grejer är saker som absolut inte ska ske verken inom sv delen men servern överlag detta är något som är och bör bara jätte striktigt

Nekad.
Anledning:
Du måste ha Medlemskap i 30 dagar innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka