Nekad Hug0 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hug0

Aktiv Medlem
Meddelanden
294
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Hug0#8091

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2008

Varför ska just du bli staff?
Det finns ett flertal anledningar till varför just jag ska bli en del av staff teamet. Först och främst så behövs det ett hela tiden nytt folk till staffteamet, som verkligen visar kompetens och intresse för deverse olika uppgifter. Just jag kommer att satsa och göra allt för att ta mig till jobb-delen av staffteamet, alltså jobbansvarig. Jag anser att utan fungerade jobb ansvariga på servern så kan jobben givetvis inte rulla framåt. Det kommer att resultera i att servern blir näst intill död, eftersom att en sån stor del av servern bygger på jobben, och att det rullar. Om detta ska gå i uppfyllelse så måste det helatiden finnas skickliga och drivande chefer.

Jag kommer att spendera majoriteten av fritid till detta, och ta det seriöst och verkligen göra allt för att det ska bli så bra som möjligt. Jag har erfarenheter inom staffdelen men även bra mycket erfarenheter som chef, vilket resulterar till att jag vet hur man driver ett yrke framåt. Jag kommer då att hjälpa de framtida och nuvarande chefer att få en så lyckad tid som möjligt, där jag även säkerhetsställer att alla befintliga chefer har den kompetensen för att vara chef. Jag är utöver detta mycket mogen och ansvarstagande. Jag kommer att göra allt för att ta mig dit jag vill, och om jag lyckas och får en chans. Och om jag nu tar mig dit så kommer jag att göra många positiva förändringar, genom att noggrant välja ut passande och drivna chefer som verkligen tar tag i yrket och gör en förändring. Målet kommer vara att alla befintliga jobb ska vara på topp. Det ska finnas duktiga chefer osv till alla jobb så att yrkes delen får fart.

Jag kommer att vara mycket aktiv när det gäller forumet och svara på chefsjobb ansökningar och detsamma med intervjuer. Vilket betyder att jag kommer vara en stor vinst inom staff teamet. :)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?

Det kommer at bli ett flertal timmar varje dag, som varierar lite till och från. Jag kommer att ta detta seriöst och vara så aktiv jag kan. På forumet och discord finns jag tillgänglig hela dagen.

Hur länge har du spelat på Unive?
Har spelat dagligen sedan November 2021. Alltså mer än 1 år, så jag har god koll på hur allt funkar.

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Ja
, har vart staff tidigare, däremot flera månader sedan. Men har även erfarenhet som Medlemskaps Ansvarig under ett flertal månader och detsamma med SV som jag har varit nästan hela året. Det betyder att jag absolut har grundläggande kunskaper men är mycket villig att lära mig mer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell framförallt, men kommer att gå all in för jobb.

Senast ändrad:
@Grodan. Vill även att du ska kunna se detta utifall att ni någon gång skulle känna er underbemannade, och då vet du att jag är den rätta och alltid kommer vilja hjälpa till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka