Accepterad Hubbe4 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hubbe4

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
467
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Fililp

Vad är ditt discord namn? Hubbe#7540

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter El Sueño och är en kartell boss. Hans ursprung är från Spaninen men har bott hela sitt liv i Bolivia där han skapat ett drog imerium där han styr allt kokain som produceras i hela landet och sedan som fraktas till USA. Han växte upp med sin familj i spaninen fattigt i ett litet hus med sina föräldrar och en storebror. Han har jobb brevid det kriminella där han driver en mekaniker verkstad lagligt, och flera nattklubbar. Med hjälp av verkstaden och natklubbar och alla droger är han stenrik och kan köra vilken bil han vill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra och hög rp till servern, jag är bra på rp och har spelat här länge så jag vet hur det går till. Jag kan göra utdragna och roliga scenarion så det blir roligt för både partner, även om mot partner exempelvis är polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att motpartnern har det också roligt i scenariot och inte bara jag.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka