Accepterad Hubbe4 | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hubbe4

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
586
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293549962/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Hubbe#7540

Vem var det som bannade dig? Lugge

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag pratade helt ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var på piren, gick fram till Lugge utan att jag visste om att det var lugge. Han hade en trasig ipad som vi snackade om, som han hade köpt nyligen. Sedan på något sätt råkar jag säga ingame ska du inte kolla reports, menat till discord. Så det blev lite kortslutning i min hjärna och när jag sa det var det inte menat till Lugge, även om han är staff utan menat till discord och inte ingame. Lugges beslut såklart men tycker det är väldigt surt om jag får vänta ut min ban i 5 dagar för jag råka de säga ooc, när jag kan reglerna till servern. Alltså var detta ett misstag och inget jag brutit mot innan förutom min första ban som var det första regelbrottet jag gjort på denna servern,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban. Jag bröt mot regeln ooc, men bröt inte mot den med meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för ooc första gången jag testade rp. Kommer inte ihåg så mycket. Det var juni 2021 och var helt ny till rp, körde som icke medlem då här på Unive och testade på rp för första gången,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit lite mer försiktigt med att snacka ingame och i discod. Då det kan ske enkla misstag som det hände nu om man ska säga något ooc som blir ooc ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag hade kunnat ta det lite mer lugnt så jag inte pratat ingame istället för discord.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Läs igenom reglerna
Du får en till chans att visa motsatsen

Jadå, som sagt, jag kan ooc regeln, endast en tabbe jag gjorde. Tack för ett snabbt svar @Akam :D

Tillbaka