Accepterad Hubba | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hubba

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HubbaaLubbaa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Eriksson

Vad är ditt discord namn? Hubbaswag #2555

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 1996

Berätta om din karaktär. Min Karaktär som beskriver sig själv:

Hej,

Mitt namn är John & jag är en grabb på 36år som åkt in och ut från kåken några gånger i mitt liv. Trots att jag alltid är extremt positiv och velat skapa mig en ljus framtid känns det precis som att problematiken förföljer mig. Allting började när jag var 14 år. När jag växte upp hade mina föräldrar det ganska dåligt ställt. Mamma jobbade på 2 olika jobb och pappa var ''arbetslös'', troligtvis för att han nästan aldrig va nykter. Jag lärde känna några äldre killar via min fritidsgård som jag för första gången kände en riktig vänskap till. När vi omgåtts i ca 2 månader fick jag ett erbjudande att tjäna lite extra pengar av den ena killen, och när jag frågade hur mycket det handlade om höll jag på att tappa hakan. Dom ville att jag skulle gå till centralstationen, hämta en svart sportbag och transportera den med tunnelbanan 9 stationer ut mot söder. För detta skulle jag få 500$. Jag blev så blind av summan att jag knappt reflekterade över vad det skulle kunna vara i väskan. Kicken av att få så mycket pengar för en så simpel grej var helt fantastisk, så fantastisk att det blev mer & mer ''jobb''. Tillslut en dag när jag precis hade fyllt 16 och var ute för att hjälpa mina vänner så stormar polisen oss, fuck nu är vi körda skriker vi till varandra. Det blev raka vägen in på ungdomsvård för oss alla, men i ärlighetens namn så tror jag bara att detta gjorde oss hungrigare på kickar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli del av Unive Roleplay pågrund av att jag har spelat arma 3 under en så lång tid nu att både jag och mina vänner som jag spelade med har tröttnat och är sugna på att testa något nytt. Vi valde just eran server eftersom det verkar vara en seriös och välbyggd server. Jag har alltid älskat det här med att man får jobba sig upåt inom rp-serverar. Det får en verkligen att känna ''arbetsmoral'' på något sätt inom spelet som gör att man knappt kan slita sig från datorn för att gå på toaletten. Både jag och min vänner fungerar på det här sättet och det vi tycker om mest är när man lär känna fler att spela med så det blir ännu roligare och lättare att lära sig mer och utvecklas på servern. Jag spelat på många oseriösa rp-servrar och man känner verkligen skillnad på en bra och en dålig. På en dålig/oseriös server så har personerna som spelar inte samma tankesätt som gör att det blir roligt för alla. På en bra server så är det seriöst folk som strävar efter att det ska vara så seriöst och roligt som möjligt. Det känns verkligen som att man måste vara en speciell typ av människa med ett anorlunda men positivt tankesätt för att platsa i en RP-server. Jag skulle själv anse att jag är en ultimat person för just det här. Med tanke på att vi alla i vårat lilla gäng har spelat mycket RP så vet vi hur man ska bete sig och göra för att alla på servern ska tycka om oss. En annan anledning till att jag vill bli en del av Arnamide Roleplay är att jag vill vara delaktig i ett community med folk som älskar att spela RP-server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra scenarion där min karaktär kommer göra allt för att prata sig ur situationerna i första hand.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela på en sånt sett att det blir ett bra scenario för båda och inte bara tänka på sig själv.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka