Nekad hubba | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? hubba#7104

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är lite kaxig av sig men gillar att hjälpa folk samtidigt . Min karaktär gillar också att jävlas med folk och att ha kontroll över saker . Mer än så vet jag inte hur jag ska förklara min karaktär .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar servern och man kan göra så mycket mer saker om man är medlem . Jag gillar också att prata med nytt folk som jag sagt tidigare och så gillar jag att hjälpa folk om dom behöver hjälp .

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare inne på just Unive och att det finns så många sköna människor att prata/spela med .

Hur hittade du Unive? min vän drog in mig på Unive för att han spelar på Unive hela tiden och jag spelade på en annan server som inte var så bra så han sa kom och testa spela på Unive så jag gjorde det och enda sen dess så har jag bara spelat på Unuve

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara ha kul med vänner/random folk .

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul och att tänka bort alla andra problem jag har i mitt liv .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej . MVH Theodor/hubba

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka