Accepterad hubba | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? hubba#7104

Vem var det som bannade dig? KINESEN

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM , powergaming .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna gången vet jag faktiskt inte för att det var min kompis som körde och pratade .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle pimpa hans nya rs6a och då åker vi till vianor och så väntar vi där inne i typ 10 minuter och när det är våran tur så säger dom att dom stänger och att vi måste åka och då bli min kompis arg och vägrar åka och börjar tjaftsa med ägaren och då börjar dom slåss och sen så sätter sig ägaren i min kompis bil och backar in i en vägg . Efter det så åker vi och då ska vi åka till aoutoexperten som min polare jobbar på , när vi kommer dit så frågar jag om han kan trimma min rs3a och han säger då ja och då åker vi till ett garage för att hämta ut min rs3a men när jag har hämtat ut min rs3a så blir jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för jag satt bara i min väns bil under typ hela insidenten .

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina tidigare bans t.e.x. som att jag ska ta det lugnt och inte bli så arg under olika situationer och att jag måste träna lite mer på min rp .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Denna gången vet jag inte riktigt hur jag hade kunnat gjort det på ett annorlunda sätt utom att säga till min kompis att vi borde åka , för denna gången gjorde jag faktiskt ingenting .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna bannen så har jag inte lärt mig nått specielt utom att om jag blir unbannad så kommer jag börja säga till mina kompisar om dom börjar bli för arga på nån .

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka