Accepterad hubba | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? Zerǿ#2572

Vem var det som bannade dig? Savox

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han såg bara när jag slog den personen och inte hela scenariot som var bakom det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var jag och 2 till personer som var på Fight Club och så slogs jag med 1 utav dom och medans vi slogs så pratade han jätte mycke skit om mig och min mamma osv och då blir jag lite trigerd . När vi åker ifrån Fight Club så fortsätter han att prata skit om mig och min mamma så då blir jag arg men jag väljer att inte slå han så när vi är vid piren så går jag runt med den andra personen på piren och sen så träffar vi på han som pratar skit igen och då börjar han igen men inte lika mycket så då försöker jag få med han bakom ett hus så att jag kan snacka privat med han men det vill han inte så att tiden går och sen så går jag han och 1 till till ett lite lugnare ställa och då slår min kompis han och sen efter det så slår jag också han och då säger jag stanna där och då bara springer han och där tänker jag springa efter han men när jag börjar springa så blir jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll en rätt ban men jag tycker det är tråkigt att staffen inte hade sätt hela scenariot utan bara trodde att jag ville rdm,a han .

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte exakt hur många gånger jag har blivit bannad men jag tog fem men jag vet inte exakt . Jag har tagit mycket lärdom utav mina tidigare bans t.e.x. att jag inte ska bli så arg så snabbt och ta det lite mer lugnt och att massa andra saker som jag inte riktigt kommer på just nu .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lite mer lugnt och inte slagit han .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer börja ta det lite mer lugnt , MVH Theodor/Hubba

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka