Accepterad hubba | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? hubba#7104

Vem var det som bannade dig? liam_bergman

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming , suntförnuft .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade köra på en person .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och bara chillade och sen kommer jag till ett röd ljus och framför mig så står det en ambulans som nån hade snott och då backar han in i mig 2 gånger och då ska jag köra om han och fråga vrf han backade in i mig . och då när jag kör om han så kommer hans polare springandes runt bilen så jag inte kunde se han och då råkade jag köra på han men han dog inte eller nått utan han bara ramlade .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var väll en rätt ban men man kunde se att det var en olykshändelse och man kunde se och höra att jag gick ut ur bilen och frågade han om han behövde ipren eller skuts till sjukhuset .

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har jag lärt mig jätte mycket av t.e.x. att jag inte ska bli så arg så snabbt på folk och att jag ska ha mer tåla mod med folk som lallar runt och vill dryga sig . Sen har jag lärt mig att jag fortfarande måste träna lite mer på mitt RPande .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda jag hade kunnat göra lite annorlunda är väll att jag hade kunnat att titta lite mer när jag ska köra om en person så att samma sak inte händer en gång till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste ha lite mer koll när jag kör om någon . MVH Theodor/Hubba .

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka