Nekad hubba | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? Zerǿ#2572

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att det såg ut som att jag fearrpade men det gjorde jag inte .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ett par kompisar var på piren och så börjar vi tjafsa med en mc snubbe och efter lite tjat fram och tillbaka så tar han upp en yxa och innan den händelsen så hade jag gjort /e slap på han och då tänkte jag göra det igen så då ska jag trycka på T för att skriva men så råkar jag trycka på R och då skiver jag missclick direkt efter men exakt när jag skrivit missclick så blir jag bannad .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja till en viss del jag skrev direkt att jag missclickade och så sa jag förlåt . det fanns inte riktigt nått mer jag kunde göra i den situationen .

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte riktigt hur många gånger jag har blivit bannad innan så jag tar 6 men jag kan ha fel , Jag har tagit mycket lärdom utav mina gamla bans t.e.x att jag ska vara lugnare i olika situationer och inte bli så arg så snabbt och massa mer saker som jag inte riktigt kommer på nu på plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? egentligen inte eftersom att jag råkade trycka på R när jag skulle trycka på T för att skriva /e slap .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att titta mer noggrant på vilka knappar jag trycker på . MVH Theodor/Hubba .

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka