Nekad hubba | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerǿ

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ange ditt födelsedatum 5 April 2004

Vad heter du på discord? Zerǿ#2572

Ditt Hex-ID 11000011ab2cdc3

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs . Nej jag har inte ägt någon ped inan men det hade vart jätte roligt att få ha ped . jag kan bevisa .

Vilken ped ansöker du för?
Gangster . https://docs.fivem.net/peds/a_m_m_soucent_03.webp

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och heter Diego Hernandez och föddes i en hyfsad rik familj men blev mer och mer kriminell med hans framtid . Han hade inte många vänner under hans uppväxt men han fick mer och mer vänner fast dom var kriminella så han började göra kriminella aktiviteter med dom som .t.ex.. göra hus rån och sno bilar vilket han tyckte var roligt men sen började han med mer grova saker som att börja sälja och ta droger ex.. Nu är Diego med i ett gäng som heter crips och håller mest på med vapen handling och lite skottlossningar . Diego har vart tidigare vice boss i 2 street gäng och är nu väldigt erfaren i det kriminella livet och han funderar inte på att sluta med det kriminella livet . Detta var lite kort fattat om Diegos uppväxt . MVH Zero

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag gör så att scenarion blir roligt för både dom som vinner scenariot och för dom som förlorarar det . Jag tycker själv att jag ger mycket roliga scenarion till dom som är runt mig och andra såklart .

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag har tröttnat lite på att min karaktär ser ut som många andras och så hade det vart kul att få en ped för att det känns både som att jag och andra kommer ta rpn på lite högre nivå .

Vad är dina mål med en ped karaktär? jag vill bidra med så roliga scenarion som möjligt och så vill jag växa mer med min ped så att min ped får lite goda ryckten . Jag vill också bli bättre på att rpa med min ped för att man kan alltid utveckla sin rp och social rp . MVH Zero

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka