Accepterad Hu_go1255 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hu_go1255

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Falk

Vad är ditt discord namn? ye_s_23

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Sjögården 22 år gammal!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, självstädnig och nogrran

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Thomas blev kidnappad när han hade fru och barn på väg! Nu har han äntligen lyckats fly och har lyckats komma tillbaka till unive staden. Nu planerar han att möta upp sin fru och barn igen och skapa den familj han aldrig fick innan!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Glatt,bra och underligt. Varenda situation har sin handling, som man tar seriöst och ser till att go with the flow och kanske till och med stämmer upp lite grann!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter den andra personen vinna även om det inte är rätt! Är det så rp scenariot spelar ut så får man följa det och gilla läget!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Länge sen jag spelade men jag tror det ja! Jag har lärt mig att det inte är värt konsekvenserna och att man förstör för andra och det är inte okej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM och RDM är inte tillåtet. RDM = Random Deathmatch, att slå eller döda personer utan anledning. VDM = Vehicle Deathmatch, att köra på någon så de blir skadade!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat länge detta spel speciellt på eran server, visst det var ett tag sen men nu är jag tillbaka och längtar efter dom nya roliga äventyr!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka