Nekad hu22e_69 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hu22e_69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein mohammadi

Vad är ditt discord namn? Hu22e_69

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Ahmed shakarchi är en kille från förorten han är uppväxt i tufft klimat utan pengar. Hans Morsa jobbade som städerska och hans farsa som taxi. Han har en storebror som gick bort i gäng skjutning när ahmed var 10 år gammal. Han pluggade i några år men skolan var inget för han. Lärare skrek på honom för att han var uppskäftig och högljud på lektionstid. Han hamnade i fel väg i livet. Han började hängde med kriminella gäng i flera år men ahmed gjorde inget kriminellt själv han var med de för att han hade inga vänner. Han sökte flera jobb i hans hemma stad men hans rykte gjorde så att han inte fick något jobb. Han fyllde 18 år utan jobb utan pengar. Hans föräldrar hade tröttnat på att försörja han. Och nu vill de att han ska flytta ut och leva sitt egna liv. Hans dröm är att han vill hitta ett jobb som hjälper andra människor. Hans glädje är att se andra glada.
Nu har han blivit 19 och kan stå på egna ben. Och han bestämmer sig för att flytta till en annan stad där ingen kan dömma han för hans rykte.
Han samlade pant i 1 år och nu har han tillräckligt med pengar för att köpa en flygbiljett till den nya staden.
Han vill påbörja ett helt nytt kapitel i hans liv. Därför bestämmer han sig att börja tjäna pengar och leva bättre än hans uppväxt. Han pratar svenska med förort slang men han har även tagit en kurs som handla om svenska språket och det utväcklade hans svenska kunskaper. Så nu kan han ren svenska och förorts svenska. Ahmed är 19 år, irakie, svart hår och svarta ögon, social kille med bra förmåga att tala med människor och hjälpa de.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bättre och roliga scenarios i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte behöver vinna i scenariot det handlar om att scenariot blir bra och att alla har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm= fordonet används som vapen, copbait= jag försöker få polisens uppmärksamhet som till exempel köra mot rött när jag är medveten att polisen är bredvid mig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Behöver ni hjälp med något kan jag gärna ställa upp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka