Nekad htoohtoo | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

htoohtoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153993530/

Vad är ditt namn i verkligheten? htoohtoo naing

Vad är ditt discord namn? 229#6169

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär är en ung man som är ny i staden. Han är här för att jobba och spara ihop pengar så han kan leva ett bekvämt liv. Min karaktär är snäll, trevligt, välkommande och hjälpsam. min karaktärs må är att jobba hårt och stjärna så mycket pengar han bara kan.

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen till att jag borde blir whitelistad är så att jag får fler jobbmöjligheter och prova på fler yrke. på så sätt utvidga jag min kunskap och skicklighet på fler yrke. Då kommer jag även vara nytta i serven och bidra till ett bättre Community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att just unive serven är roligt och seriös RP och fler personer. Då jag har provat andra serve, men dom kändes in lika serösa som just unive. Så jag kommer ägna mycket tid i Unive med mina vänner.

Hur hittade du Unive? Från en kompis som gav mig tips om Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra de så värkligt/irl och får ut det RP erbjuder så att man får den där RP känslan. Att man är den där karaktären och tänka att jag är han, den där karaktären.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, änga min tid bara i Unive

Tillbaka