Accepterad htoohtoo | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

htoohtoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153993530/

Ditt Hex-ID: 11000010b8c0d3a

Vad är din discord tagg? 229#6169

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall ~ MOB

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde regel § 2.7 Lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 30 minuter innan jag fick en ban från Philip320 så var vi några styckna i en bil och skulle iväg och jobba men vi krockade tyvärr bilen så den slutade fungera, därför så tänkte vi att kanske slåihop pengar för att köpa en bil och med tanke på all bilaffärer var stängde så skrev jag i twitter chatten och frågade efter en bil. Så vi fick svar ganska snabbt eftersom det var så många i servern och den personen sa till oss att komma ner till torget vid garagen för att han hade en bil för 50000kr. Han bad mig o hoppa in i bilen eftersom det var jag som skulle köpa, när jag hade satt mig i bilen så höjde han plötsigt priset efter han hade skrivit för 50000 i twitter chatten så höjde han den till 75000kr. Men sedan låste in mig i bilen och körde iväg, sedan kom några polare till han och började slå mot mig vilket gjorde att jag fick panik och sa till dem att sluta, men eftersom dem inte slutade så lyckades jag ta mig ur dem och hittade en cross som var vid vägen och försökte köra iväg så inte jag skulle bli dödad, därefter att jag kört en liten bit bara så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att var en ban jag förtjänade eftersom jag bröt mot lall regeln. Men att vara bannad i 50 i dagar kan vara lite för grov straff, men självfallet så är bannen helt riktigt. Men jag även tillägga att jag mer skulle fått ban för stöld av fordon istället för lallregeln då jag ändå inte lallade runt då och var ganska seriös när jag försökte förhandla om bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först av allt så borde jag tänkt mer på sunt och förnuft, alltså inte göra någonting som jag inte skulle gjort i verkligheten och att ha följt lall regeln samt stöld av fordon. Om jag skulle ha backat tillbaka tiden så skulle jag ha lagt upp händerna i luften och aggerat mer som en riktig person i min karaktär i det där läget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det här är min första och riktiga ban men det jag har lärt mig är att spela som att det vore verklig hot och skulle bettet mig som att jag vore rädd. Om ni skulle unbanna mig så skulle jag gjort det som jag precis sagt, agerat rädd.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top