Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153993530/
Ditt Hex-ID: 11000010b8c0d3a
Vad är din discord tagg? 229#6169
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 50 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de ansåg att jag lallade runt och ¨mob¨ vilket jag inte riktigt förstår vad han menar med det.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spelade sent under natten cirka klockan 1 tror jag och på torget i staden var det väldigt mycket folk som var där. Under den tiden förekom det att de andra personer på servern rökte i bilarna, samt snodde egendom från andra spelare vilket jag tyckte till en början kändes ovanligt för en roleplay server. Men i och med att det var min första dag på servern antog jag att det var något som alla brukade göra eftersom det förekom under min första dag på servern. Så jag följde med gruppen och således gjorde också dessa saker. Vilket jag nu i efterhand förstår är fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som nämnt innan så gjorde de andra personer på torget dessa, så jag följde då deras initiativ och gjorde samma saker som de andra gjorde. Jag rökte i bilen och sedan så driftade vi runt på torget. Efter det så tyckte några det var en bra ide att vi skulle ta motorcyklar och börja åka runt med dom istället. Således direkt när jag tog motorcyklen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker definitivt att det var en felaktig ban. Jag håller med om att som sagt så följde jag inte reglerna till punkt och pricka vilket jag borde göra. Men tycker även det inte var rätt att banna mig i och med att det var min första dag på servern och jag var ny. En varning hade varit nog. Då jag trodde att det var något vanligt förekommande när även alla andra gjorde det på torget den natten.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket saker annorlunda definitivt, nu i efterhand förstår jag att det jag gjorde inte var rätt. Jag skulle inte följt med det alla andra gjorde. Utan gjorde det bara för att alla andra gjorde det. Som sagt bara för att andra gör något olagligt är det inte rätt av mig att göra det bara för att alla andra gör det. Jag skulle inte driftat ute på torget, jag skulle inte rökt i bilarna och jag skulle inte tagit någon annans egendom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt har jag lärt mig nåt, Jag förstår att jag gjort fel och ska göra bättre. Om denna händelse kommer hända igen kommer jag definitivt inte ta del utav det utan följa reglerna. Samt tillkalla en mod för att dessa saker inte ska hända igen och försöka själv göra så dessa händelser inte heller inträffar. Jag ska även följa reglerna till punkt och pricka vilket jag borde gjort från första början. Jag ska också sluta lalla, eller leka runt. Jag ska göra min karaktär mer tydlig och följa så att jag följer min egen story.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010b8c0d3a
Vad är din discord tagg? 229#6169
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 50 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de ansåg att jag lallade runt och ¨mob¨ vilket jag inte riktigt förstår vad han menar med det.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag spelade sent under natten cirka klockan 1 tror jag och på torget i staden var det väldigt mycket folk som var där. Under den tiden förekom det att de andra personer på servern rökte i bilarna, samt snodde egendom från andra spelare vilket jag tyckte till en början kändes ovanligt för en roleplay server. Men i och med att det var min första dag på servern antog jag att det var något som alla brukade göra eftersom det förekom under min första dag på servern. Så jag följde med gruppen och således gjorde också dessa saker. Vilket jag nu i efterhand förstår är fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som nämnt innan så gjorde de andra personer på torget dessa, så jag följde då deras initiativ och gjorde samma saker som de andra gjorde. Jag rökte i bilen och sedan så driftade vi runt på torget. Efter det så tyckte några det var en bra ide att vi skulle ta motorcyklar och börja åka runt med dom istället. Således direkt när jag tog motorcyklen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker definitivt att det var en felaktig ban. Jag håller med om att som sagt så följde jag inte reglerna till punkt och pricka vilket jag borde göra. Men tycker även det inte var rätt att banna mig i och med att det var min första dag på servern och jag var ny. En varning hade varit nog. Då jag trodde att det var något vanligt förekommande när även alla andra gjorde det på torget den natten.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket saker annorlunda definitivt, nu i efterhand förstår jag att det jag gjorde inte var rätt. Jag skulle inte följt med det alla andra gjorde. Utan gjorde det bara för att alla andra gjorde det. Som sagt bara för att andra gör något olagligt är det inte rätt av mig att göra det bara för att alla andra gör det. Jag skulle inte driftat ute på torget, jag skulle inte rökt i bilarna och jag skulle inte tagit någon annans egendom.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt har jag lärt mig nåt, Jag förstår att jag gjort fel och ska göra bättre. Om denna händelse kommer hända igen kommer jag definitivt inte ta del utav det utan följa reglerna. Samt tillkalla en mod för att dessa saker inte ska hända igen och försöka själv göra så dessa händelser inte heller inträffar. Jag ska även följa reglerna till punkt och pricka vilket jag borde gjort från första början. Jag ska också sluta lalla, eller leka runt. Jag ska göra min karaktär mer tydlig och följa så att jag följer min egen story.
Har du läst våra regler? Ja