Nekad htoohtoo | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

htoohtoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153993530/

Ditt Hex-ID: 11000010b8c0d3a

Vad är din discord tagg? 229#6169

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag var lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag kan har brutit mot nå regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i torget och det var kaos där. folk där ville slå mig och jag fick panik och tog det närmaste fordon som var där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både felaktigt ban och jag som gjorde fel. Anledningen till att jag tycker att det var en felaktig ban var för att det va kaos och att jag fick panik och kom åt min muskelknapp på fordon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Med tanken på att det är ett rollspel så tycker jag att jag skulle har gjort något annorlunda för att jag skulle har gjort så själv i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Respekterar alla andra spelare samt deras egendomar.

Har du läst våra regler? Ja

Du får tänka att när något liknande händer ska du alltid skicka in en /report
för att vi ska kunna hjälpa dig, inte förstöra för dig själv.
Läs regler och försök att utveckla din kunskap på Roleplay.
Lycka till och ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka