Nekad hss1393 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hss1393

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad är ditt discord namn? hss1393

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dree Low. Han är en ung kille med stora mål. Dree Low är uppväxt i ghettot med en fattig bakgrund där hans pappa försvann i ung ålder. Han levde själv med hans ensam stående mamma. I nuet vill Dree Low göra pengar på snabbaste o bästa sätt. Han tar emot all slags jobb och gör allt för en slant. Dree Low älskar bilar och Racing. Och vill själv ha en fin bil en vacker dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är välldigt öppen bland folk. Jag och flera andra kommer att hoppa in i servern o vara aktiva medlemmar. Vi kommer att börja som medlemmar och sen i framtiden skapa gäng. Vi kommer vara flera stycken och kommer få igång tempot i servern på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Enklare sagt att man inte ska förstöra andras scenarion och förstöra "modet" på ett scenario bara för att vinna. Det handlar också om att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Inga personangrepp, Diskussioner om potentiellt illegal fildelning är inte tillåtna, Tänk till innan du skriver

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes. Har spelat på ca 4 servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig, och tar alltid emot kritik vid fel kommunikation.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning samt grundreglerna (finns i forumet).
Du kan ansöka igen EFTER 9/1 23:00. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka