Inaktuell hss | Ansökan till Staff [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hss

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelian

Ditt discordnamn: r3allarry

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jo men jag anser att jag ska bli staff eftersom jag verkligen har en vilja för detta och velat detta länge nu och äntligen känner jag mig redo och mogen nog att ta det som svar, Jag har inget för mig just nu förutom plugg och skolan så efter det på min fritid vill jag göra något kul och staff arrbetet är en rolig sak för gemenskapen och communityt, Jag ser nu att staff teamet utvecklas dagligen och fungerar riktigt bra, Och jag hade jätte gärna velat var en del av detta team, Jag gillar att träffa nytt folk och få hjälpa alla med allt jag kan, Samarbete och respekt är en viktig del för mig på min varadag och jag tror det hade hjälp mig framåt i staff teamet, Min aktivitet är också riktigt bra så varför inte göra nytta av det här på Unive, Jag kommer att jobba dag in och dag ut, Jag har också väldigt många tidigare erfarenheter inom Tex. Saker som forums arbete,allt med discorden, Och kan hur allt ska skötas ingame kommandon reports osv,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Hetsandet ooc och ingame, Jag vill göra en förändring på detta igenom att vara mer vaksam och hårdare när det gäller detta område, eftersom vi på unive stärvar efter att ha så bra och trevligt community som möjligt och hets i vårt comminty ooc är inte tillåtet och folk som inte har någon social rp och ska alltid hetsa för och få fram en konflikt eller slut på en brode inte rpa för man ska alltid ha suntförnuft med sig och folk borde fatta att det inte är okej och måste få ett slut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag sa igenom att vara mer vaksama hårda, och ta tag i det direkt så folk börjar fatta som uppreppar samma sak hela tiden, vi tillsammans igenom samarbete och kommunikation kommer klara av detta utan några problem.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Exakt som MA så är staff detsamma du ska alltid visa en trevlig och respektfull sida, Eftersom du är anisktet utåt för spelarna då due en del av unives staff team, så ska du alltid visa din bästa sida, Igenom att göra allt du kan för att sprida en positiv energi och vara hjälpsam ingame,pm,forumet och discorden så kommer du sakta men säker lära dig mer också som resulterar att alla din fel du gör och folk tycker du gör kommer bli till förbättringar, Och kritik ska man alltid ta som en bra möjlighet att förbättra sig, Samt igenom att samarbeta med medlemmarna och staffsen är en viktig del i det hela.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer vara aktiv på servern i typ 5 till 6 timmar per dag o sen restan av tiden chillar jag med staff teamet eller är med min familj

Hur länge har du spelat på Unive? dec 5 2023 på detta konto har spelat på unive innan så jag skulle sakt runt 1 år kanske på olika konton pga har blivit hackad o samt slutat spela fivem o de

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har massor utav erfarenheter då jag har varit Staff på massor utav jag har spelat på massor utav servers och spelat på massor utav 14 + servers o några 15+ så ja jag skulle säga att jag har mycket erfarnenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kommer jobba med det jag får möjligheten att jobba med kommer ta allt ansvar jag får Discord: nordicontop

Sätter inaktuell. Ingen aktivitet

Din staff ansökan är inaktuell.
Tråd låst och flyttad till Staff Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka