Nekad hss | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hss

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelian

Vad heter du på discord? larryy4556

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga

Hur länge har du varit medlem på Unive? Asså jag har varit medlem i 1 månad men jag har rensat mina dcs det är därför

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 1 gång och sen går det ej och visa bild här så det är varför jag skriver detta

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt ät att när man ser att folk gör fel så kan Servervakter rycka in antingen sv banna han eller kicka beroende hur grovt det är man skal alltid skriva i ooc chatten va gör du och en bra anledning innan man kickar eller svbannar personen, Men skulle en spelare Powergaming så skulle jag personligen ha svbannat han för Powergaming då det är ett regelbrott, Men annars så är dom som vilken spelare som helst bara att dom har lite mera perms än vanliga spelare på servern och där man har berörigheter att kunna förlänga bans osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska just bli server vakt för att jag älskar Unive och vill förbättra servern, jag brukar varje dag vara inne i support för att jag ser problem så jag måste hoppa support för att jag inte kan göra något själv Ser minst 5 personer per dag som gör fel på Unive det kan vara lallare till andra staffs som gör fel. Jag brukar alltid rpa bra och om jag blir på kört rpar jag på det och skriver/me skada i benet som vissa andra inte gör. Jag har bra rp och det mista laller brukar jag rapportera. Nu om jag blir server vakt kommer jag spendera mycket av tiden att hjälpa servern och hjälpa servern få bättre rp. Jag har alltid vilat bli en servervakt men då jag inte hat trott på mig själv. Har alltid tänkt att jag inte kommer lyckas. Ser fram emot att kunna hjälpa serven om jag blir server vakt. Och sen kan jag servervakt perms här e några /Kick id reason
/Wiew Id
/Pm id Massage
/Revie Id
toggleid visar id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse betyder om jag ska ressa under skottlosning eller typ att du ska kicka eller svbanna eller bara kicka vem som helst eller sv banna korruption e om jag ska kicka eller ressa alla andra som typ e döda då gör jag fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka