Inaktuell hss | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hss

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelian

Vad heter du på discord? Hss#0062

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig det var för att jag vill läsa ansökningar till medlem och hjälpa till med ansökanningarna och neka eller godkänna dom på deras medlemskap ansökan det är varför jag vill bli medlem ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig. För att jag vill hjälpa till med att läsa ansökningarna och hjälpa till med folk

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att man ska vara trevlig men också bestämd typ om du nekar någon och dom kommer jag kan ge dig pengar om. Du godkänner mig det ska man inte göra man ska säga att du får ansöka om 24 timmat

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive. Asså om man ska bli medlem.på Unive då ska man visa sitt bästa på allt inget ooc in-game och de

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven är att man ska ha bra rp nivå och att man inte pratar ooc in-game och inte halv pratar ooc in-game och lyssna på folk och har läst reglerna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig mitt Ansvar är att läsa folks ansökningarna och godkänna eller neka dom från medlemskap ansökan

Hur ser din aktivitetet ut? Min online tid kommer vara hela tiden typ och jag kommer läsa ansökningarna hela tiden

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka