Nekad HSS-424 | Blacklist Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HSS-424

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
8
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: (BanID: KLAKESKO-MIGRATED-140)
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag fick höra att min vän blev bannad och jag undrade varför för han fick inte svar och inte heller jag och jag frågade philip varför han blev bannad och han svarade med att han inte respekterade honom eller staffsen i unive och han blev lite sur på mig oxå för att jag la mig i deras problem och då blev jag blacklistad för det.

Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut, jag tar ansvar för det som hände jag borde ha kollat med han som blev bannad för anledningen istället för och fråga philip. jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag har saknat att rpa.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag inte ska medla och blanda in mig själv i staffsens beslut och det dem gjorde va helt rätt. jag måste respektera staffsen ta hänsyn deras beslut ska inte överklagas av någon annan som inte har med saken och göra jag har varit bannad i ett helt år och vill bara komma tillbaka och rpa i unive.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag är ingen problem spelare jag har inte så många bans och är en trevlig spelare. jag har lärt mig av mina misstag och det hära tar jag som lärdom och kommer aldrig hända igen. som sagt har jag inte rpat på ett helt år och vill bara komma tillbaka köpa tillbaka mina roller och rpa som förr jag vill vara ett exempel till alla unive spelare och försöka skapa fina scenario och visa vad jag går för. jag hoppas verkligen att ni läser detta och förstår mig och ger mig en till chans.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://drive.google.com/file/d/1_QOzHSQkayY45KeGEeK8uLGd9PLpoXsd/view?usp=sharing

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Vad har jag gjort för skada till servern för och behöva betala 1990kr?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka