Nekad HSS-424 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HSS-424

Icke Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199621183327/

Ditt Hex-ID: steam:110000162ff975f

Vad är din discord tagg? hss424

Vem var det som bannade dig? momo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-07 212701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem trodde de jag sa va menat till en staff fast de va absolut inte det och jag har respekt för staff oavsett vad än som händer så kommer jag alltid ha de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ansökt till sv sen jag hade härmat av en text av en person och jag tyckte de stämde riktigt bra för vi hade samma tanke sätt på de fast och jag hade skickat in den sedan blev den godkänd. Efter 2 dagar så blir jag nekad på samma ansökan och den dagen va inte riktigt min dag och såg att jag blev nekad gjorde min dag sämre och sedan skrev jag till en staff om de och han sa att jag blev nekad och sedan skrev jag "jag ska japp den dära shonon" fast den staffen trodde jag menade till den personen som nekade min ansökan fast de va det inte menat till han fast dem trodde ej på mig och tänkte att jag ljög eller något fast jag lovar att jag inte ljög eller nåt sedan banna man mig utan att jag viste eller att dem tog mig till staff samtal eller sa något till mig dem bara bannade mig så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej dem kunde omöjligt veta va jag menade utan bara tog beslutet att permanent banna mig utan att jag viste.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förutom felaktiga banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aldrig snacka skit om någon mer och försökt tänka ett steg fram innan jag skriver nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga något fult eller något som kan trakassera någon mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du får sitta av din ban ett litet tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka