Accepterad HS123 | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HS123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer

Vad är ditt discord namn? Herkules#5809

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Olsson och är 25 år gammal. Andreas är kriminell och detta beror på att han hade en väldigt stökig uppväxt som involverade mycket kriminalitet. Man kan säga att han lever ett dubbelliv på så sätt att han är kriminell på sin fritid men har fortfarande jobb. Andreas är impulsiv, gillar att slås, råna, sno saker och andra kriminella aktiviteter. Han är long och ganska grov. Andreas han även ett stort intresse när det kommer till bilar och skulle antingen vilja jobba på typ mekonomen eller vid någon bilförsäljare. Jag har hyfsat mörk röst för att vara 17 år vilket kan tillföra bättre rp för min karaktär. Han vill växa inom bilbranschen och säga adjö till sitt tidigare liv som kriminell då han förlorat nära och kära till honom på grund av det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kommer att bidra till bättre stämning och roliga scenarion. Jag är lite av en ganska överenergisk person vilket kanske kan leda till bråk men även till en del intressanta scenarion i denna server. Jag är även i den perioden då jag har en del humörsvängningar vilket kan bli mycket intressant i denna FiveM server. Jag gillar att rpa då jag spelat på några servrar tidigare. Dessa är jag dock inte aktiv på nu då jag tröttnat på dem. Jag har hört bra om denna server vilket är därför jag skriver denna ansökan just nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att man ska tänka på hur den andra parten ser på scenariot. Man ska inte bara tänka på sig själv i alla scenarion. Man ska använda sunt förnuft och sitt egna vett för att göra spelet roligt för den andra parten. Man ska försöka se till så att spelet blir roligt för alla vilket jag tycker är bra. Ett scenario som är bra för alla vinner alla på i slutändan.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom min kompis som rekommenderade denna server. Han sa att servern var allmänt bra och att det var bra staff som skötte om servern som hade ordning och reda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka