Dubbelpost HS nubbe | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HS nubbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000713780/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? HS nubbe#0737

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag är uppväxt här i Unive jag har växt upp med båda mina föräldrar men vi har alltid haft got om med pengar och har haft en lätt uppväxt och min gång i skolan och kom ut med okej betyg har nästan hela mitt liv bott inne i stan tills Min mamma och pappa gick bort förra året i en bil olycka då jag fick inte ärva nånting av dom, levar just nu själv på motellet har väldigt lätt att prata med folk . Jag har alltid haft intresse för bilar och har alltid velat köpa många fina bilar men postnord jobbet inte räker till. Jag har jobbat på Postnord sen jag fick börja att jobba och jobbar fortfarande kvar där en idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra Rp och hjälpa folk när dom är nya till staden och försöka uppnå en sån hög roll som möjligt och ha kul på ett seriöst sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en bra Rp nivå som ingen annan server har uppnått. det finns också mycket att göra

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en polare gick in och testade den tyckte det var väldigt roligt med just Rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att uppnå en hög Rp nivå och hjälpa folk i stan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som spelare på Unive är att kunna förbättra servern så mycket jag kan och få en sån hög RP nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte just nu

Tillbaka