Accepterad houdini | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

houdini

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: houdini

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yeet422134

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? kaviwi555#6969

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2004

Berätta om din karaktär. Rolle är en glad man, han pratar lite konstigt men han är snäll och ofta glad. Han har jobbat hos postnord i snart 3 år och lyckats spara ihop tillräckligt med pengar för att flytta till multistaden. Rolle ser fram imot att flytta då han har blivit mobbad nästan hela sitt liv pga hur han pratar. Han har varit i kontakt med en gammal barndomsvän och dom har bestämt sig för att flytta ihop för att spara på kostnader. Rolle ville gärna gå på polishögskolan i skövde, men han hade ett tight schema hos postnord.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag kan offra både rolig men och så seriös rp, jag håller alltid en proffesionell rp nivå och bryter endast karaktär om jag måste. jag har mest erfarenhet inom kriminell och engelsk rp, men jag har börjat tröttna på krimnell rp så därför tänkte jag prova något nytt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har väldigt många timmar på fivem och hör kört rp sedan 2018, gör allt jag kan för att hålla enm hög rp nivå och försöker skapa så mycket social rp som möjligt

Hur många timmar har du på FiveM? 1876 timmar

Hur hittade du Multistaden? Via en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Senast ändrad:
Du behöver utveckla under "berätta om din karaktär?" samt under "varför ska just du bli whitelistad?".

Mvh,
AprimoX

Godkänd, bra att du utvecklade så snabbt, snygg ansökan!

Du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser o arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka