Nekad hotellfrukost | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hotellfrukost

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad är ditt discord namn? Elv1nn

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Svensson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, snabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: William Svensson är en kille som växte upp med sina föräldrar i storstaden. Han hade många kompisar och var den roligaste i klassen. Vid 13 års ålder började han köpa mopeder tillsammans med sina vänner, och de åkte runt sent på kvällarna. Det väckte ett stort intresse för honom, och han fortsatte att utforska den världen. William gick i skolan tills han fyllde 18 år, och nu har han tagit studenten. Han har stora drömmar om att bli en framgångsrik och rik person, med många bilar, lyxiga bostäder och att äga ett stort företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistiskt rollspel och skapa intressanta karaktärer. Jag gillar att samarbeta med andra och följa reglerna. Mitt mål är att göra spelet roligt för alla och anpassa mig efter hur spelet utvecklas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela för motpartens skull istället för att fokusera på sin egen vinst, vilket leder till ett mer seriös rollspel. Genom att skapa en dynamik där båda parter aktivt bidrar till berättelsen, blir upplevelsen både roligare och mer realistisk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, fear rp, powergaming, metagaming, nlr.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka