Nekad HotDogLover123 | Ban överklagan [A255Z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801676856/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? KHAZRAI💫#6089

Vem var det som bannade dig? A255Z🦍

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Powergaming ~A255Z🦍 Den här avstängningen går ut om: 2 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hoppade ut ur en bil när den åkte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille vill att jag ska hoppa in i hans. för och köra mig till sjukhuset där jag skulle hjälpa en vän sen kör han åt fel håll och säger hållkäften jag hoppar ut sen frågade jag han varför han körde åt fel håll och att det kändes som han skulle råna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hoppade ur vilket är lite powergaming vilket göt bannen tekniskt sätt rätt men jag försökte inte power gamea osv det var bara reflex att hoppa ur då jag va lite stressad av att jag behövde till sjukhuset men det var inte tänkt att liksom "nu rånar ha mig jag ska hoppa ut" och satt i hans bil i max 3 sekunder innan jag hoppa av försökte hoppa av direkt men tar lite tid för karaktären

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en första gången jag spelade servern hade spelat i man 2 timmar fick det för jag var försökte tjukoppla en bil framför nån om jag ej minns fel jag var inte en medborgare då men visste inte att man inte kunde koppla om man inte va medborgare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alrid hoppat in i bilen vet inte vad jag tänkte helt ärligt eller stannat i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa av en bil i 60

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Du hoppade ut ur en bil i hög hastighet & rpade aldrig på skadorna. Det är powergaming

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka