Accepterad host | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kung Bror

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130777383/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Host

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Martin Bergström han är 27 och vill bli polis han har hjälpt extremt många i stan med små tjänster men nu vill han hjälpa folk med större som han kan göra inom polisen han vill kunna hjälpa och ta koll på stan så inget händer han vill kunna ha ett jobb han älskar och vill gå till dagligen som han trivs på han har haft en pappa som har varit polis chef i en annan stad som han har set upp till ganska mycket sen när han dog så ville Martin också bli polis och hålla koll på den stan han bor i som hans pappa gjorde

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli White listad för att jag ska kunna rp på serven med ett jobb. jag har bra och hög rp nivå och kommer rp så bra jag bara kan från min sida. göra roliga och stora scenarion som båda sidorna har roligt i vill att folk ska kunna ha rolig rp runt mig och att folk tycker jag är bra på de jag gör och jag börja med rp då jag har set masa streams som rpar och har tyckt att de är roligt att kolla på och vill testa de själv jag vill kunna gå in på en server jag gillar att vara inne på och att jag inte tröttnar för de är dålig rp för jag tycker de är ganska bra rp och vill hjälpa att göra den ännu bättre genom att göra mitt bästa själv vill kunna rp med kompisar som har tipsat om serven och vill kunna ha roligt med dom utan att meta att man vet vilka de är eller att bryta några regler för att få reda på info om dom så jag kan börja tjäna dom ic för jag vill inte ha någon sån dålig rp är ny till rp men är helt okey på de skulle jag säga själv har tagit de seriöst dom få timmarna jag har på de

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att va med o delta för att göra denna server bättre.

Hur hittade du Unive? Två av mina kompisar kör på denna server och säger att den är bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli polis och kunna ha roligt med folk jag vet kör på servern och har kört lite på servern utan Wl och tycket polisen såg rolig ut så då tänkte jag att ansöka för att kunna ansöka till polis sen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och jobba mig upp i polis kåren att ha roligt och bidra med bra rp lära känna folk man kan va med och ha roligt med och göra så andra kan ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i non annan server har bara gått in på vissa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka