Nekad HorseDestr0yer69 | Ban Överklagan [Craxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HorseDestr0yer69

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198345331891/

Ditt Hex-ID: 110000116f3a4b3

Vad är din discord tagg? landonorris.

Vem var det som bannade dig? Craxz

Bild på banmeddelande: image11111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem bannade mig för att dem tyckte jag lallade vilket min åsikt inte stämmer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukhuset och det var en massa securitas och poliser där. jag snackade med en securitas som var i handfängsel av någon anledning. Han började mordhota mig och tjafsade, jag tjafsade tillbaka (allt jag säger är fortfarande enligt reglerna och giltig rp) sen kom det en annan securitas och jagade mig med taser. Detta var helt klart inte nödvändigt och jag försökte kontakta en staff. Någon sekund senare innan jag hann göra det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var detta en felaktig ban eftersom jag hela tiden följde reglerna och hade bra RP. Sen kan det vara så att en staff endast såg den senare delen när jag blev jagad och inte såg allt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger tidigare, 4/5 dem sista ban jag fick har varit felaktiga och dem blev accepterade genom överklagan. Sen har jag fått 2 ban tidigare för väldigt länge sedan vilket jag inte kommer ihåg varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa secauritas anvisningar och sedan kontaktat en staff senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka