Accepterad horse tranquilizer 420 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? 19

Vad är ditt discord namn? junt01

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2005

Berätta om din karaktär. henrik träspade han gillar fiska och röka brass och åka motorcykel
han fyller år på en torsdag han luktar inte skit gott ser ut som ett s märke speciellt smaken blåbär och melon
han är 32 år gammal han inga barn/fru han var golf proffs år 1998
han rakar sig utan raklödder och är helt enkelt the goat
nej men jokes of han är en rolig/trevlig individ som letar nya kompisar att hänga med :)

the story of henrik fucking träspade

Vad kan du bidra med till serverns RP? skön vibe, bra rp, och ett nytt ansikte

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man tar beslut eller agerar på ett sätt som gynnar den andra parten mer än sig själv I en förhandlingssituation kan detta betyda att man medvetet gör så att man vinner för att motparten ska få en jobbigare position.
eller så är det också så att, vi säger jag som polis gillar inte den här personen som heter nils så jag spelar emot han istället för att göra det rätt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ooc, new life rule, vdm,rdm. etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har lira rp sen jag var 15.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? sugen på att se vad servern har att erbjuda.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka