Accepterad Horqua | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Horqua

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086145452/

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad är ditt discord namn? Horqua#0001

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Ålder: 23 eller 25 för han blev adopterad efter han blev stulen från hans föräldrar, Personlighet: han ska vara en väldigt bra vän ha en ganska stort aggregations problem men ett väldigt stort hjärta tills man sviker han för då smäller det... Bakgrund: han blev bort förd i tidig ålder och sedan efter han blev intagen till Sverige genom olaglig adoption till en familj som bara ville ha pengar från staten så han blev dåligt uppvuxen av ett par gängmedlemmar men en av dem ville inte att han skulle bli en gäng medlem så han gjorde allt för att ge han en bra uppväxt. Erfarenheter: han blev lärd som liten att det var den som var störst som var den med mest kraft så han kommer respektera sin rank i sitt gäng eller jobb, han har ett bra fighting förmåga för att han blev slagen och slog tbx efter ett tag som gjorde att han döda sin "pappa" och efter det börja med att ha olagliga streetfighting matcher där han känna hans första riktiga pengar och detta var bara när han var mellan 15 och 17 men efter det träffade han killen i gänget som hjälpte han från den vägen och försökte få han på en bättre livsväg men det blev att han fortfarande kom med i vissa av deras gäng deals och fick sedan lära sig att skjuta med lätta och tunga vapen, Syfte/Mål: det ska vara att spela med mina kompisar, höja rpn och göra så det blir mer folk som vet att man ska gå med i denna servern men att också ha kul under tiden som kommer ge det mer scenarion som är hög rp och flera steg i scenariot som kan hålla på i flera timmar, Det mål som jag och mina kompisar kommer vilja nå kommer att vara att få en sådan hög playerbase att vi kan göra egna gäng, som ett till mc för att få mer scenarion som innehåller mc:n. Negativa egenskaper:1 han blir lätt arg och irriterad. 2 han övertänker mycket.3 han är över snäll så han har enkelt att hamna i trubbel. Positiva egenskaper är att han kan vara en väldigt snäll person han litar inte på många det kan vara en bra grej så de inte hamnar i trubbel i gänget.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara mer inbjudande till polisen så mer personer ansöker om det, jag kommer göra bra rp för polisen så att de som är poliser vill stanna kvar och jag kommer göra långa och roliga scenarion med personer så att de tycker att det är kul att spela på denna server. Har 350-400 timmar på bara polis så jag kan min del av polis rp, jag kommer också att rpa så att man känner "fan jag vill köra här imorgon" då jag vet att jag kommer att ha en inbjudande rp som gör att personer kommer att vilja rpa

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet att den har en rp som jag gillar och kommer att tycka om, vet också att de som gör fel kommer att få sitt straff efter att man har raporterat dem samt med att jag vet att jag kommer att underlätta det för staffs genom att säga till i report eller liknande om något händer

Hur hittade du Multistaden? genom en vän som sa att den hade bra rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra så att personer mår bra och inte tänker på sina problem dem har hemma eller liknande asså då gör att de känner sig inbjudna till att inte tänka på något annat än att ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar mest andra spel som apex och moddad minecraft

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka