Horqua | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Horqua

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad heter du på discord? Horqua#0666

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer att spela varje dag från när jag kommer hem till när jag sover som är ca 24-01. Så det kommer ligga på ca 8 timmar på vardagen och sedan kanske 12+ timmar på helger

Berätta om dig själv Jag heter Herman, är 14 snart 15 och gillar livet i grunden, gillar att hänga med minna polare och bara ta det lugnt, jag gillar och rpa och det har gjort sp jag ansöker till staff igen då jag 1 känner att det är riktigt roligt och det bygger på min personliga karaktär då jag känner att jag mår bättre med att ha ett förtroende på servern men också en roll att hålla mig upp till. 2 Jag har en stor mängd förståelse för personer om de går igenom en svår period och det gör så jag kan veta när jag kan och inte kan säga grejer ut asså då menat att jag vet om sekretess fast vi kanske inte har det in svuret så vet jag om att man inte kanske ska säga det ut. Jag gillar livet, jag gillar att ha det roligt men jag gillar också att hjälpa andra då jag har faktiskt också insett det och är insatt på att vilja jobba just kring att hjälpa personer, jag vill då asså bli en sorts stöd person till barn och vuxna som har det dåligt antingen hemma eller dåligt med beroende av substanser då gör det så jag känner att jag kan lära mig och få erfarenhet av att vara staff på servern

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag hade blivit staff hade jag gjort allt från att läsa mycket ansökningar till de olika ansökningar till att man är en snäll person i support som man kan snacka med och tycker gör sitt jobb som staff bra, det kommer att göra att alla mår bra när man snackar med personer i support. Jag hade speccat de områden som behövs som t.ex centrum, drogställen och andra ställen som man vet kan vara lall på då jag har erfarenhet på denna servern men också andra servers att då kunna veta hur man ska vara som staff och inte göra de fel som jag har gjort innan. Och med att jag hade hållit i dessa ställen hade jag förhindrat lall på servern och gjort så att serverns rp kan vara den bästa som det går.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan augusti

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill ansöka till staff igen då jag känner att jag älskar servern och att vara staff på den och vill se till att de personer som inte kan skötta sig inte ska stanna kvar men ändå inte banna de som vill rpa eller lära sig rpa ska inte få en p ban för något de inte kan råför

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade varit en snäll staff som hade gjort allt för att få rp nivån på top och att man inte känner sig orättvist behandlad. Få stopp på lall väldigt snabbt och kunna ta hand om större support ärenden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag men jag känner att jag vill kunna utveckla mig mer fram

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet nog alla man ska kunna vet om man är en staff, om det är hur man söker ens hex id eller ska banna en person och jag kan då hjälpa andra i support med det.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja tror det, tycker att om något är bra kan jag ganska enkelt gå med på det och så kan jag lära mig det enkelt och då asså vidarn anpassa mig till det nya systemet

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Absolut

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag känner att jag har varit en staff innan och det som har hänt innan kommer inte hända igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka