Horqua | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Horqua

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad heter du på discord? Horqua#0001

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer att kunna spendera de flesta dagarna till att spela på multistaden om inte jag ska till skolan eller andra anledningar, men kommer att spela ca 45-50 timmar per vecka

Berätta om dig själv Jag är en kille med ADHD men har tillräckligt med förnuft att inte göra stora fel som gör att man kan bli demote eller andra grejer, jag har en rp nivå som kommer göra det enklare att kunna snacka med mig om det hade varit att anmäla en person eller liknande så kommer det vara kanske enklare att prata med mig om det då man kommer veta att jag gör allt för att t.ex stoppa personer som håller på mot poliser då de är den viktigaste rollen i en server. Jag har en enorm förmåga att kunna bedöma om en situation har gjorts fel eller inte, där jag kommer inte att ta åt mig av en minus rep eller liknande och inte heller om man inte kan bete sig mot mig då jag vet att i slutet av dagen så har den personen/personer gjort ett fel. Har en förmåga att kunna bedöma scenarion bra för jag har varit staff på andra servers innan som jag blev för min förmåga att vara mogen i support. Okej lite mer om mig själv och inte min rp, jag har en lille bror och mamma pappa som är skilda, jag har varit lite av en busig grabb om man ska säga så i skolan under alla mina år som har gjort att jag har fått många problem som har gjort att man inte haft några vänner under 5 år då jag sedan bytte till en skola som jag gick i tills nu där jag hitta vänner som jag hänger med ganska mycket med under nätet, jag har en väldigt bra förmåga att kunna "läsa" av personer som gör att jag kan enkelt bedöma hur dem känner som kan användas i ett bra syfte eller dåligt då jag kommer bara använda det till att vara förstående

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag anser att min förmåga med att kunna koppla hur personer känner i orättvisor, känslor och före detta Staff eller högre har gjort så jag har en förmåga att kunna lösa väldigt många svåra scenarion som kommer att han en stor påverkan att höja RPn på servern på ett positivt sätt, jag vill vara staff för att förhindra personer med bara en tanke (lall) att försvinna från servern helt, jag hade tagit många mer supports så att man kan lösa problemen och inte göra att de slutar med att båda sidorna är arga på varandra eller liknande likadant med att de brukas ibland hända att man behöver en opartisk staff som kommer kunna bedöma om man ska fortsätta eller avvakta med en bestraffning på denna individ eller individer detta kommer göra så att man inte kommer känna sig felaktigt bestraffad eller missnöjd då de vet att man inte är en partisk person. Jag kommer att jobba för att kunna få att det inte blir cops v robbers på servern och att den rp som är mellan poliser och kriminella är mer som i irl och inte att man bara säger fuck the Police bara för att man kan, Jag kommer sträva efter en mer lugn rp mellan de kriminella och att man inte bara rånar skjuter och tjänar pengar liksom att de ska finnas mer än bara pengar att tjäna och att man också ska tänka på roliga scenarion som man kanske inte direkt tjänar några pengar men att man tjänar med kanske en deal eller liknande

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan augusti

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill kunna hjälpa staff teamet med att kunna ha det enklare och ha mer personer som inte kommer ta ett parti när man rapporterar någon, jag vill ha mer rp som inte i slutet handlar om pengar, skulle kunna göra events som många kommer tycka är roligt och anser att jag har en väldigt stor förmåga att kunna lära andra att man inte ska rpa för pengar, några events man kan göra om jag får till gång till att kunna tänka fram events är t,ex att man gör kanske ett väldigt igenom planerat rån som poliserna får ha lite roligt en annan hade kunnat vara vapen transport där man transporterar vapen från hamnen till paletobay och där de kan innehålla mycket grejer så man kan tjäna mycket på det eller inget om man torskar, jag vill också kunna hjälpa servern i sin framgång med t.ex scenarion längd m.m

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade börjat med ha en mer kontroll över polisen som gör att de förstår hur de är och så att de som är poliser är så kunniga att rpa polis att det inte blir bråk mellan kriminella och polisen som kommer kanske leda till att poliser inte lämnar sedan efter det så hade man börjat med events som hade gjort att mer personer hade blivit polis och hjälpa servern. Jag hade också kunnat designa olika kläder som gör att man kommer att kunna ha tillgång till en hel del unika kläder som kommer göra att servern blir större och mer personer kommer joina för man just har custom kläder som ingen annan server har. Att kunna birda till en mer normal rp som inte är som alla andras där jag har en stor erfarenhet inom polisen och kommer att jobba hårt för att de gäng eller så jag hänger med gör rätt till polisen och inte rpar dåligt emot poliser som kommer göra att mer personer kommer att göra det också. Jag kommer att göra det en bättre server igenom att kunna ta någon och både ge dem en varning och inte bara direkt banna då jag anser att man lär sig mer på att få varningar

Har du några tidigare erfarenheter? Ja

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/freeze
/unfreeze
/slay
/revive
/heal
/setjob
/giveweapon
/giveitem
/repair
/setcar
/car
/kick
/dv
/goto
/bring
/unjail
/jail
/skin
/announce
/toggleid
/slap

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag, om jag vill något kommer jag att försöka med det tills jag lyckas

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? JA

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ADHD som gör att jag kan vara rätt impulsiv men det kommer inte påverka negativt det kommer mer påverka positivt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka