Nekad Horiz0n | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Horiz0n

Aktiv Medlem
Meddelanden
278
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Horiz0n07

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Åke sumpa osäker hur gammal eftersom jag inte kommer in

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll, cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja har varit medlem förut jag har varit innaktiv ett år men innan de så hade åka mycket kompisar och mycket importer och coola bilar han va också kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? vara en snäll rolig person som känner extremt många

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så det blir kul för begge 2

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja asså ja bröt reglerna 3 år sen när jag var ny på servern ja minns faktist inte va det va

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, powergaming, pratar oc in game, racism, snackar om verkligheten in game. tar info utifrån unive t.ex snackar med kompis i discord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt har mycket erfaren het på denna server mina roller försvann endast för jag var innaktiv, jag va staff i månader och 2 år medlem
 
Nekad.
Anledning:
Måste utveckla ansökan (Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario )

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top