Nekad horaz | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

horaz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? horaz4#1291

Ange ditt födelsedatum 24 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 16:10-22:00 måndag
16:00 till 22:00 tisdag
16:00 till 23:00 onsdag
16:10 till 22:00 torsdad
15:10 till 00:00 Fredag
12:00 till 00:00 På lördag
12:00 till 22:00 På Söndag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sververvakt uppgift Är att hålla koll på servern. Ta hand om servern. Man ska absolut inte leta efter. Regelbrott man ska låta regelbrotten komma till sig själv. En supermakt brukar alltid hjälpa till folk och höja RP nivån. Men också att se till att. Inga regelbrott. Händer i servern. De hjälper staffs med massa saker och de underlättar straffens jobb. Hjälpa alla medlemar och alla som rp:ar på dena finna servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att underläta staffs jobb- Jag vill även också få bort alla lallare från servern. Men inte bara det. Det jag har märkt det är att jättemånga. Har haft ett lågt RP på det sistone så jag vill vara med och hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara till exempel att man bannar någon utan någon anledning. Det kan också vara. Att om din kompis gör ett regelbrott framför dig och du som servat inte bannar honom bara för att din kompis. Är det av korruption, men det är ett korruption kan också vara till exempel. Man använder sina kommandon på ett fel sätt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top